2016-10-06
 14:17:34

Ibland orkar jag inte vara stark

Jag vet inte varför men jag har kommit in i en sån depression just nu.
Det känns som att jag inte har någon att vända mig till heller för ingen vill riktigt lyssna eller ens bry sig.
Allt jag säger går in genom ena örat och ut genom andra oavsett vem jag talar till.
Det är som att jag är en skugga som ingen bryr sig om.
"Jaja."
"Jaha?"
"Mmm"
"Okej."
 
Det är typ dom enda svar jag får nu för tiden, och som att inte det vore nog så kommer verkligen ingen ihåg vad jag säger.
Jag pratar men ingen uppfattar ett ord av vad jag just sa.
 
Är jag verkligen SÅ tråkig?
Är jag verkligen SÅ ointressant?
 
Det skulle va en sak om det bara hände ibland, men det händer HELA TIDEN.
 
När jag pratar är det inte ens någon som ser åt mig, och det är inget jag bara inbillar mig.
Jag har till och med prövat avbryta mitt i en mening för att se om någon reagerar men nej, inte ens en liten reaktion.
Människor märker inte ens när jag talar!?
 
Fattar någon ens hur det känns?
 
Ibland gråter jag så mycket att det känns som att hela hjärtat ska gå sönder.
Som att hela jag ska gå sönder.
 
Ingen vet.
 
Jag har panikångest, social fobi och så jävla deprimerad att jag knappt ens orkar ur sängen på morgonen.
 
Jag har inte ens råd att be om hjälp.
Jag har inget jobb och knappt några pengar.
Hjälp kostar pengar, och jag har inte råd..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: