2016-10-11
 11:59:37

Extremt sömnlös natt

Jerry va så dryg inatt.
Han skulle bara gosa precis hela natten och har väckt oss HELA JÄVLA NATTEN.
Jag älskar Jerry, men jag vill också sova.
Vi gosar HELA dagarna, och jag menar verkligen HELA DAGARNA, ändå är han inte nöjd och ska hålla oss vakna även på nätterna.
Han blir snart bannad från sovrummet nattetid.
 
Söt. Och väldigt envis!
 
Nog om det.
 
Igår va jag med mor på en biltur till biltema och pizza hut.
Jag har ätit på pizza hut förut men det va så längesen så jag minns inte ens hur det smaka, men mor va där för första gången.
Det va okej.
Inte skitgott, men okej.
Vi föredrar american take away.
 
Nu har jag precis ätit och tänkte klä på mig och gå en promenad i blåsten.
Om jag orkar.
Vi får se.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: