2017-07-23
 18:12:29

Rätt komiskt..

...hur någon man känt i 6 år fortfarande ljuger om skitsaker och tror att jag är dum i huvudet och inte förstår.
Komiskt. När man aldrig lär sig.

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte är dum i huvudet.
Jag förstår.

Ge fan i att ljug för mig.

Ljuger du om såna här skitsaker, vad ljuger du EGENTLIGEN då också om?
 
Fan ta dig.
Dra åt helvete.
 
Så du trodde inte att jag fattade att promenaderna du tar för att "du behöver röra på dig" egentligen betyder att du går tillräckligt långt hemifrån så du kan röka utan att jag ser dig, för att sen ta ett tuggumi för att dölja lukten?
 
Så jävla skrattretande.
 
Du kommer inte ens hem svettig eller anfådd.
Du kommer hem helt plötsligt jätteglad när du varit tystlåten hela dagen.
Och varje gång jag jobbat hela dagen är du glad när jag kommer hem men när jag vart ledig en dag är du plötsligt grinig eller "deppad" efter en halv dag.
Du tror fortfarande alltså att jag inte kan plussa ihop ett och ett?

Så jävla komiskt, hur du tror att jag är dum i huvudet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: