2011-03-08
 17:39:41

Sjuka grejer med mig

1. Jag biter ihop sugröret (dom gånger jag använder ett) så man måste suga hårdare. (Jag vill tydligen inte suga mjukt..)

2. Ser jag något i affären som ligger på fel plats springer jag och lägger det på rätt plats. (jag stör mig på att det ligger på fel plats helt enkelt.)

3. Jag kissar inte om någon står utanför toadörren. (jag är livrädd att någon ska höra(men varför vet jag inte) (åh, nu fick vi in en parantes i en parantes! coolt!))

4. Jag hör jämt fel. (och alltid är det snuskiga saker..Man hör det man vill höra va det va?;))

5. Jag får sjuka abstinens om jag inte har jämna nummer när jag gör något. (så jag måste alltså komma på en 6 störd sak med mig själv...)

6. När det är något jag inte orkar lyssna på så stänger jag av. (men oftast så är det ingen som märker något, det är därför jag alltid kommer undan med det)

7. Jag suger på underläppen när jag är nervös. (varför vet jag inte, det va väl det där med sugbehovet igen då..)

8. Jag pratar med mig själv varje dag. (Wilma börjar nog tycka att jag är lite skum ändå..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: