2011-03-15
 13:09:15

Du lurade mig

Jag har inte glömt dig. Det kommer jag aldrig, det vet du. Jag behöver bara vara utan dig ett tag..Jag behöver tänka lite bara. Något är fel. Jag har bara inte kommit på vad det är..Men något är det.
Jag tror att det mesta pekar åt att jag inte kan lita på dig riktigt. Det fanns en tid då jag litade på dig. Så mycket att jag skulle kunnat göra vad som helst för dig. Men du gick bakom min rygg.
Nu är det nästan som att du är för bra för mig. Du säger hela tiden saker jag vill höra. Men jag tänker på det som hände. Jag tänker hela tiden på hur du bara lekte med mig.
Hur vet jag att du inte gör det samma nu?
Det gör ont varenda sekund då jag tänker på den tiden. Jag glömmer det aldrig. Du fick mig att känna mig som en hora och det är bland det värsta jag någonsin upplevt.


Smsa Låna
PUBLICERAT: 2011-07-20, 19:14:50 | URL: http://smsalåna.nu

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: