2011-03-21
 12:18:02

Mor på middag

Igår bjöd jag mor min på middag och kasta ner henne i badet, haha. Jag fick supermysiga tulpaner och ett gulligt godishjärta :)
Mor min fick räkcoctailen (ehm, blev det rätt stavat nu?) som hon blev bjuden på förr och tyckte så mycket om, sedan fick hon kasslerpajen hon var nyfiken på och till efterrätt blåbärspaj med vaniljsås.
Men efter förrätten fick hon hoppa ner  och bada lite, hon har ju trots alt inte badat på flera år..Då tände jag upp värmeljus så hon skulle få mysa riktigt :)
Jättetrevligt var det!



Visst va dom väl mysiga? :)

Om någon vill ha recepten så säg bara till! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: