2011-03-24
 16:37:13

Flyger ur boet

Jag håller på att byta bloggsida OCH bloggnamn. Jag har tröttnat på blogg.se. Fast jag har inte tröttnat på designen, den älskar jag ju! Men det känns ändå som att jag vill byta. Ni som har min facebook kommer veta vart jag hör hemma i fortsättningen, men ni övriga, det är bara att slänga in en kommentar om ni vill ha nya adressen. Familjen får så klart veta ändå :)
Allt är så mycket enklare på andra sidan och det känns lite mer jag. I alla fall nu. Jag vill ha något nytt och inte det här gamla jag har haft i flera år. (Jag har ju bloggat på blogg.se sedan många år tillbaka, bara haft andra namn)
Nu är jag redo att lämna boet och börja om helt från början.
Jag vill hela tiden lära mig nya saker, och nu är det dags.
Dom gamla inläggen kommer inte hänga med, därför har jag bloggen kvar uppe om någon vill läsa bak i arkiven (inte för att jag tror att någon är intresserad men iaf..)
Jag säger till när allt är helt bytt. Än har jag mycket att fixa. Så klart kommer jag finnas här då och då också, men jag kommer inte blogga här mer.
Peace! Ha det gött allesammans! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: