2011-03-08
 10:55:28

Det regnar köttbullar



Handling:

Flint drömmer om att bli vetenskapsman och uppfinner allt från gående TV-apparater till hårväxtmedel och råttfåglar - till hans pappas stora förtret. En dag uppfinner Flint en maskin som kan producera mat av ingenting, bara genom en knapptryckning kan han få en utsökt hamburgare i sin hand.

Men som vanligt för Flint är det något som går fel och maskiner flyger iväg genom staden och förstör allt i sin väg tills den försvinner upp bland molnen. Invånarna i staden är rasande på Flint – tills den dagen det börjar regna mat från himlen!

Skådespelare:

Svenska röster:
Jesper Sahlén
Malin Güettler
Claes Ljungmark
Göran Gillinger
Johan Wahlström.

Omdöme:
Som jag har väntat på att få se den! Och äntligen fick jag det! Och den var precis vad jag förväntade mig av en animerad film. Rolig, spännande och underhållande på alla plan.
Humorn var precis så som en animerad ska ha. Jag tycker abslut att ni som älskar animerat (precis som jag) ska se den! Den var kanon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: