2011-03-13
 15:59:07

Det känns som att jag kommer slå i många tår!

Efter sjukt mycket dammsugning, dammtorkning, städning, pillning i häcken av en kaktus, svett, funderingar, mycket saft, 10 kronor, huvudvärk, en brakad säng, en dusch, lite tvekningar och glass har jag nu möblerat om.
Det kanske inte blev så jädrans snyggt, men jag hoppas verkligen att jag ska få sova bättre om nätterna nu.
Jag blir galen av att vakna en gång i timmen varje natt. Galen! Och det sägs ju att det har stor betydelse vart sängen står om man får sova eller inte, så nu har jag bytt plats på den helt och hållet!
Även om jag tror att jag väldigt snart kommer möblera tillbaka som det var från början så tänker jag ge det en chans. En sak till som är bra är att soffan inte längre står för garderoberna och inte heller så jädrans nära tvn. Vet ni hur ont i huvudet jag får av att titta på tv?
Håll tummarna nu på att vad det än är som stör mig ska lämna mig ifred nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: