2011-01-13
 15:57:55

You got mail, or not?

Åh va jag blir ledsen!
Jag hade skickat mail till min syo att jag ville börja en ny kurs och efter ca en vecka fick jag svar att vi skulle bestämma en tid för att ses och diskutera det.
Det jag blir så ledsen över är att hon tydligen skickat en tid till mig på mailen men att jag inte fått den tiden! Jag som har väntat och väntat på att få svar...Men idag så ringde hon och frågade varför jag inte var där, vi skulle ju ses 13.30 hade hon skickat mail om.
Och där sitter jag som ett fån och fattar noll...Nedrans mail! Detta är inte första gången det händer..Fan!
Men i alla fall, jag fick en ny tid till imorgon 13.30 så det löste sig ju. Vilken tur att hon ringde!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: