2011-01-26
 20:03:08

Ni får mig alltid att le

Ni vet när man stöter ihop med människor som bara får en att skratta. Visst är det väl härligt?

Min systers kille är en sån tokstolle som är så där härligt rolig och snäll. Och varje gång min syster blev bitter så sjöng han en låt för henne. Vad vet jag, han kanske vågar sjunga den än?
Hur som helst, låten gjorde inte att hon blev gladare, men han hade nog väldigt roligt när han sjöng den.

Varje gång jag hör den låten så tänker jag på dom där två. Alla deras bus och galenskaper. Och jag minns den dagen så väl då min syster berättade för mig att hon var gravid. Att dom äntligen skulle få bli föräldrar!
Alla som känner dom två vet att det inte finns bättre föräldrar på hela jorden, och jag vet att lilla V kommer växa upp till en helt otrolig människa. Bättre föräldrar kan ett barn inte önska sig.

Till er tokstollar. Bara för att jag tänker på er när jag hör den. Ni är världsbäst!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: