2011-01-07
 17:52:08

Twilightmaraton



Igår kväll bestämde jag mig för att göra det. Jag skulle se ALLA twilightfilmerna. Och så blev det.
Visst, dom var bra, det var en väldigt fin kärlekshistoria och allt det där, men för att vara en vampyr"serie" så påverkade den mig inte speciellt mycket. Faktiskt så blev jag lite besviken..
Visst, dom hade all den där mystiken en film ska ha, och jag säger inte att dom var dåliga, för det var dom inte heller. Men ja, det kunde lika gärna varit utan vampyrer och istället bara en romantisk dramafilm.
Så kändes dom..
Jag hade ju hört så mycket om dom, att dom är totalt beroendeframkallande och allt det där.
Yeah right, jag är såå beroende. Not.

Men seriöst nu, filmerna var bra. Men inte vad jag hoppats på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: