2011-01-16
 12:02:00

Städar ut julen nu, bättre sent än aldrig..

Jaha..Ytterligare en dag att klara av då..Idag ska jag storstäda färdigt. Jag har ju inte städat ut julen än så det är väl på tiden att det händer antar jag.
Sen ska jag ju äta något också är det meningen. Men jag är inte sugen på någonting. Hungrig som fan är ja, men inte ett dugg sugen på något.
Hade nog varit roligare att äta om man hade sällskap. Äta själv är liksom ingen sport. Men ja, äta bör man, annars dör man som min lärare alltid sa.
Men nu ska jag sluta snacka så mycket onödigt och göra lite vettigt istället. Tja då!

Det är mycket jag skulle vilja skriva här på bloggen. Men jag vet om i alla fall några som läser, vilka dom är och så, och därför skriver jag helt enkelt inte ut allt här.
Jag vet inte varför jag sa det egentligen men jag antar att du väntar på att jag ska skriva om det där smset va?
Nej, det kan du glömma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: