2011-01-22
 15:39:21

Sjukt många facebook blev det!

Jag har tänkt på en sak när det gäller facebook. Alla vet ju att det som inte händer på facebook har heller inte hänt i verkligheten. Så är man inte tillsammans på fejan är man heller inte tillsammans i verkligheten.
Detsamma gäller vänskapen där. Är man inte vänner på fejan är man tydligen inte vänner i verkliga livet heller.

Varför är det så?

Om man plockar bort någon som vän där så är man tydligen inte vänner mer. Men jag plockar inte alltid bort någon där bara för att jag inte vill ha med människan att göra. Ibland kan det bara vara så att jag tar bort någon för att vi ändå inte har någon kontakt där, fast vi är vänner. Utan det enda man gör är att snoka i varandras liv utan att höra av sig då och då. Det tycker jag är onödigt.
Sen finns det ju faktiskt telefoner, msn och olika transportmedel om man nu ändå vill hålla kontakten.

Herregud, för att jag tar bort en vän där betyder det inte att jag måste hata personen!

Det finns många som jag är vän med på fejan, men som jag inte pratar med där ändå, utan vi håller bättre kontakt på sms och msn!

Man måste inte vara vänner på fejan för att vara vänner i verkliga livet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: