2011-01-02
 17:32:49

Shrek - Forever after



Jag orkade inte göra som jag brukar och kasta upp alla skådespelare och det eftersom alla vid det här laget borde veta om Shrekfilmerna.
Detta var alltså den sista av alla filmer, och enligt mig också den sämsta. Den var så klart rolig och bra, och jag kommer att se den igen. Absolut! Men ettan och tvåan slår ju alla. Dom har en annan humor och är överlag roligare. Den här filmen hade bara små fjuttroliga scener.
Det bästa av allt var mästerkatten i stövlar som gått upp några kilon. HAHA han påminde så extremt mycket om syrrans katt..hahaha!
Men se den, det tycker jag ni ska!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: