2011-01-24
 08:26:12

Rövmodem!

Jag vet, jag suger på att blogga just nu! Men så här är det. Jag har ett jävla problem med mitt modem. Hittar det inte internet så hittar det inte usb-enheten. Jag har varit så arg att jag bitit mig själv till och med. Ja det är helt sant! Jag blev så arg. Jag blev rasande till slut.
Jag får ingen skola gjord, jag kan inte kolla viktiga mail, jag kan inte se om mina pengar kommer in snart. Jag kan inte göra någonting utan det där jävla internet!
Nu är det bara att hoppas å be att internet stannar hela dagen så jag får plugga nu. Annars biter jag mig själv igen. Jag lovar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: