2011-01-02
 13:38:57

Reklam på smycken del 1

I julklapp fick jag görsnygga hemgjorda smycken av min syster. För att få ett par skitcoola skeletthänder (bild kommer på dom senare) så lovade jag att göra reklam :) Så det är det jag gör nu! ;)
Hon köper in grejerna för sig och gör alla smycken själv, halsbanden knyter hon själv. Släng in en kommentar om ni är intresserade av något så får ni hennes mail eller telenummer! :)

Bilderna är kanske inte så bra, men ni ser iaf!







Jag har fler grejer också men jag har inte hunnit knäppa kort på dom än ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: