2011-01-02
 01:40:08

Och folk säger att jag är lost?

Vän: Fan! Jag har inte pippat på hela 2011! Hur synd är det inte om mig??
Jag: ??hahaha??
Vän: Vadå?
Jag: Ehm..hahaha du är väl medveten om att det bara gått 1 dag än så länge va?
Vän: Vadå en dag? Det är ju fan 2012! I år går världen under!
Jag: HAHAHA!
Vän: Va fan skrattar du åt?
Jag: HAHAHA! Vad har du gjort 2011 då liksom?
Vän: Massor!
Jag: HAHAHA...som?
Vän: Jobbat, åkt runt till folk, köpt bil, förlovat mig, flyttat till lägenhet och liksom massor!

*Jag skrattar hysteriskt och väntar på att poletten ska trilla ner*

Vän: Alltså va fan är det som är så roligt?
Jag: Gumman, jag tror du måste vakna och inse att det är 2011 just precis NU! HAHAHA!
Vän: Men..?
Jag: Ja men kolla kalendern då!

*kollar*

Vän: Neej det står 2012 i mobilen!
Jag: Jaha? Och den på väggen då?

*springer iväg och kollar*


Vän: VAFAAAAN! Det står 2011 på den!!!
Jag: Just precis, du har inte pippat på EN dag..HAHAHAHAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: