2011-01-10
 19:51:07

Och folk säger att djur är dumma?

Vill ni veta en sak förresten? Wilma ligger alltid och sover på mig på nätterna. Det bästa hon vet är att sova på min rygg. Så fort hon får chansen tar hon den. Så har det varit i alla år jag haft henne. Hur ont i ryggen jag än haft, så har hon alltid fått ligga där. Det har bara varit skönt.
Men nu, nu när jag har så ruggit ont i ryggen att jag nästan grinar vid minsta beröring så ligger hon inte där. Hon ligger bredvid mig vid huvudkudden.
Hon förstår att det gör för ont den här gången.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: