2011-01-17
 17:37:07

Nu kom den saknade tröttheten

Nu kom tröttheten jag väntat på hela dagen. Orkade knappt kolla klart på filmen jag skulle se. Stone heter den. Den va så där..Inte världsbäst och inte skitkass heller. Men det va massor av snyggingar att kolla på i alla fall! ;)
Någon lyxmiddag kan man ju inte precis säga att det blev heller..Haha. Jag var bara sugen på korv och makaroner så det fick helt enkelt bli det. Korv och makaroner. Skitgott faktiskt!
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen men jag vet att jag ska lägga mig tidigt och gå upp tidigt imorn.
Fick starta 2 nya kurser. Svenska C och webbdesign. Görkul ska det bli!
Så jag ska upp till lärcentrum imorgon mellan 09.00 och 09.30 (flextid, men jag vill få mycket gjort) och så får jag sluta när jag vill men jag går väl vid 16.00 när dom stänger igen :)
Ska bli sjukt kul!
Och eftersom kurserna startar så kommer också pengarna snart in. Vilket betyder att jag kanske äntligen får flytta ifrån den här skiten!
Gud va jag vantrivs här..Det är verkligen helt sjukt! Men som sagt, nu kanske jag äntligen får röra på mig dit jag vill!
Sen ska jag försöka fixa photoshop också..Den ni! ;) Jag vill lära mig så mycket. Bloggdesign bland annat! Kanske jag äntligen får min heeelt egna design? :D
Då kan syrran få den desginen hon också vill ;) Så fort jag fått lära mig. Det ska bli så kul! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: