2011-01-02
 20:23:51

När man får oväntat besök

En vän ringde nyss och jag trodde hon bara vela prata. Men hon bad mig komma ner för hon var utanför min port. Jag blev både chockad och glad! Jag menar, det är aldrig någon som kommer hit. Ja om jag inte precis har träffat en kille då..Det är enda gången någon kommer. Men det är aldrig som en vän kommer.
Jag vet att det låter sjukt, men jag har nästan glömt hur det är att vara med vänner. Jag sitter ju bara här i min ensamhet. Då är det inte så lätt.
Men jag blev verkligen glad idag!

Tack vännen, du gjorde hela min dag! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: