2011-01-21
 11:51:02

Min nya plan

Okej, så här är det. Jag sitter ju bara ensam här hemma, aldrig någon att umgås med eller prata med. Det gör att jag bara blir trött, deppad och irriterad. Och nu dom här 4 dagarna som jag har varit på lärcentrumet så har jag fått en promenad på ca. 20 minuter varje morgon innan jag startat arbetet. Och vips så har jag blivit både piggare och gladare!
Alla mår ju bra av lite frisk luft liksom..:)

Så, nu till min plan.

Varje vardagsmorgon tänker jag gå upp senast 08.00, göra mig i ordning, gå en promenad på minst 30 min, äta frukost och sen börja arbeta. Och på det tänker jag införa regelbundna mattider på samma tider varje dag.
Det kommer göra mig mycket piggare och gladare! Dessutom får jag ju mer gjort.

Nu ska mitt nya jag börja!

(Ett plus är ju bara att jag kommer gå ner i vikt på köpet..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: