2011-01-18
 19:27:01

Legend of the Guardians



Handling:
När en ung uggla blir bortrövad av en ond uggle-flock, måste han rymma och leta efter dom legendariska beskyddarna för att förinta den onda flocken. På vägen hittar han nya vänner, råkar ut för faror och äventyr...

Omdöme:
Jävligt mäktig film! Animerade filmer brukar jag tycka SKA vara roliga, men den här filmen var inte rolig någonstans. Men den var förbannat mäktig! Vilket gjorde den helt fantastiskt bra! I slutet så rös jag något så fruktansvärt.
Trailern visar också väldigt tydligt att det inte är en komedi, och ska jag vara ärlig så ville jag nästan inte se den bara därför, för att den just inte var rolig. Men jag ångrar inte en sekund att jag faktiskt såg den!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: