2011-01-21
 07:57:55

Jag vill inte att det ska vara morgon redan!

Jag sov ju så skönt. Så ljupt. Jag drömde om dig igen och värmen bara spred sig i kroppen. Men just när allt är som bäst hör jag långt borta, i början tyst, men så bara skarpare och skarpare:

"God morgon! God morgon lilla sömntutan..Det är dax att gå upp nu..Vakna! Men vi har inte tid med det för vi måste skynda på nu.." osv.

Åh nej..Det är klockan som ringer!

Varför varför varför uppfanns klockan! Och tidiga morgonar, vad ska dom vara bra till? Ja okej att jag brukar vara uppe tidigt annars, men idag är jag verkligen inte på humör. Jag vill sova vidare. Drömma. Ligga varmt inbäddad i täcket med lilla Wilma liggandes ovanpå mig. Jag vill lata mig hela dagen!
Jag vill dricka te och läsa en bok. Jag vill inget annat än bara lata mig just nu!



Igår gjorde jag färdigt mitt webbdesignprov. Gick skitbra faktiskt! Jag blev jättenöjd med hemsidan jag fick koda upp. Synd att det är slut på det bara..Det var ju så himla roligt!
Nu har jag bara att göra ett kort arbete i något bildprogram som började på f, sen är jag färdig med min 100 poängskurs. Frågar ni mig så skulle jag kunna hålla på med sånt där hela livet ut! Det är ju så jävla roligt!

Jaja, nog snackat! Nu ska jag upp och koka gröt och ta en dusch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: