2011-01-16
 00:07:41

Jag vantrivs här.

Jag är inte på humör för någonting. Jag känner mig bara bitter. Jag hatar att vara bitter, därför blir jag bitter på bitterheten också.
Fan vad jag hatar det här!
Jag trivs inte här i lägenheten heller. Alla möbler ser totalt olika ut, skitfult. Det finns liksom inte det minsta hemtrivsel här. Inga hyllor, inga tavlor, bara färg. Gardinerna är inte ens snygga.
Jag är trött på det här. Jag vill ha en RIKTIG lägenhet! En som faktiskt ser ut som en också.
Den här skiten går inte ens att möblera! Tvn kan bara stå på ett enda ställe eftersom en kabel som sitter i väggen hör ihop med tvboxen, och den är inte ens en meter lång. Det betyder att jag bara kan ha tvn åt ett håll också. Det i sin tur betyder att soffan måste stå framför garderoberna eftersom det är så ruggit litet avstånd mellan tvn och garderoberna. Typ 3,5 meter. SJUKT störande! För jag vill ha tvn i andra änden och sängen vid fönstret. Men nu går inte det. Allt bara för den jävla korta kabeln!!
Så varje gång jag ska ha kläder från garderoben måste jag flytta på en soffa först!
Jag har alltid känt mig hemma vart jag än har bott, men här känner jag mig allt annat än hemma!
Jag vill bara sätta mig ner och gråta hela tiden! Jag hatar den här lägenheten! Saken gör det heller inte bättre att jag hela tiden måste sitta själv i den.
JAG VILL FLYTTA!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: