2011-01-05
 15:10:09

Jag får inte!

Det får inte pirra så här! Varje gång jag ser att det är du som skriver så pirrar det till i magen, jag får ett leende på läpparna och jag blir glad. Men det får inte vara så!
Jag klagar inte på känslan, absolut inte! Men det är ju fel person! Eller egentligen inte fel heller..Vi fick ju bara en dålig start..Trots att jag har det som hände i bakhuvudet så kan jag inte låta bli att le!
Jag borde inte vara glad, jag borde vara arg och rent av förbannad! Det är vad jag har rätt till.
Men istället ler jag..

Du är beroendeframkallande. Som en drog jag inte kan vara utan.

Är det för att jag vet innerst inne att det är fel att känna så här som jag gör det? För det är fel. Jag får inte! Eller jag ska inte!
Men ändå gör jag det.

Suck. Och suck för att det blev en rörig text..men ja. Suck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: