2011-01-24
 08:39:33

Jadu, nu får du som du vill!

Herregud ja..Att du är 30 år det kan man verkligen inte tro..Du beter dig som att du skulle vara 3.
Vi är vuxna människor. Bara för att jag pratar med dig och försöker hålla kvar en vänskap så tror du att jag fortfarande känner något för dig?
Så jävla fel! Jag känner inte ett skit för dig.
Men fruktansvärt kul att du tror att jag fortfarande känner något. Jag kan ju inget annat än skratta..

Att säga att jag inte älskar dig är det svåraste jag gjort. Men du vägrade förstå när jag försökte vara snäll mot dig. Jag blir galen när du hela tiden tjatar. Allt jag sa till dig igår va sant, men det är också saker jag sagt till dig hela tiden, så länge jag känt dig.

Så mycket lyssnade du.

Jag är inte så jävla snäll. Kan du förstå det nu? Jag är som det där nageltrånget som aldrig går bort eller fismagen som blir vid stress. Skitjobbig!

Men nu får som du vill. Ditt nummer försvinner snart från telen och din msn tar jag så gärna bort.

Är du nöjd nu?

Hoppas du får ett bra liv gubben. Inte för att jag bryr mig men det sägs ju vara artigt att man iaf låtsas önska sånt.


eemmapeemma
PUBLICERAT: 2011-01-24, 16:56:12 | URL: http://emshiie.blogg.se/

oj, det dära lät inte kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: