2011-01-15
 15:24:12

Ja, nu jävlar ÄR jag bitter!

Varning för grovt språk!!

Alltså åter igen, va faaaan är det med karlar??

NEJ, jag vill INTE ha camsex.
NEJ, jag vill INTE se bilder på din kuk.
NEJ, jag vill INTE skicka bild på mina tuttar eller övriga kroppsdela heller!
NEJ, jag vill INTE svara på vad jag gillar att göra i sängen. Det ska ni skita blanka FAN i!
NEJ, jag vill INTE ses och bli påsatt hårt i röven.
NEJ, jag har aldrig haft sex med en annan tjej.
NEJ, jag vill inte ha trekant med dig och din killkompis.
NEJ, jag vill FORTFARANDE INTE ha nå jävla nakenbilder!!
NEJ, jag vill INTE gifta mig med någon jag började prata med för en timme sedan.
NEJ, jag vill INTE ha en video när du runkar!

Det är då FAN att inte en jävla karljävel ska fatta det! Jag blir så in i helvete jävla trött på allt jävla sexsnack!
Jag tänder inte på sånt jävla skit. Hur många gånger ska jag behöva säga det?!
Ibland känner jag mig fan som en jävla magnet för dårar. Eller att det står i pannan: "Varsågoda! Prata bara snusk med mig! Jag är ett litet luder som tänder på sånt förstår ni. Hääär är jag!" *Å så vinkar jag allt vad jag har också så jag är säker på att dom verkligen hittar mig.*

Allt börjar alltid så bra. Helt normalt.
Vad har du för dig?
Allt bra med dig?
Gjort något kul idag?

Sånna frågor. Med vad karlar tydligen inte fattar är att jag inte vill prata om mitt sexliv med någon jag inte känner. Okej med den jag är tillsammans med, med fan inte med någon jag aldrig ens vetat existera!

Herregud, vart fan har dom riktiga MÄNNEN tagit vägen???!


Det här med att bara prata sex har fan spårat ur helt totalt...!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: