2011-01-05
 10:34:49

Ingen vanlig städning idag

Jaha, då var jag uppe då. Så vad ska man göra idag?
Först så ska jag vänta på att jag får svar på vilken kurs jag får börja, sen ska jag storstäda som en galning!
Ni vet, jag städar ju ut alla karlar, eller alla och alla..så jävla många har dom inte vart! Men iaf, på rutin städar jag ut den som sist va här. Ett sista avslut liksom. Och ärligt, det är den roligaste städningen jag vet!
Sängkläderna rena, allt damm borta och kläderna rena. Inget finns kvar som påminner om den tiden.

Jag är beredd att avsluta det här kapitlet nu. Inte glömma, det kommer jag aldrig att göra. Men jag vill kunna börja om. Och det är precis vad jag ska göra! Börja om. Helt och hållet.
Jag vill, precis som alla andra, hitta Han med stort H. Vem vill inte det? Hitils har han inte kommit, men jag vet att han gör det. Frågan är bara när.

Men nu ska jag fortsätta min frukost. Apelsin står på listan. Det ni!

Ni har väl inte glömt att dom är megasöta och goda så här års?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: