2011-01-11
 22:10:51

Helt slut är jag nu

Ja många samtal fick jag under dagen, det va en sak som va säkert! Vilka dom var och vad det gällde behöver jag inte ta upp, men mycket telefonanden har det vart i alla fall.
Något som jag tänkt mycket på senaste tiden är att alla säger att dom är trötta, hur mycket eller hur lite alla sover, alla är yra av trötthet, ögonen svider till och med av trötthet. Varför är det så?
Och jag menar, det kan omöjligt vara en tillfällighet att alla jag pratat med och känner säger att dom är trötta med exakt samma symptom?
Så vad är det som händer?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: