2011-01-20
 01:50:01

Drömmen om dig

Jag drömde om dig inatt. Jag drömde att du var här. Hos mig. Vi pratade, skrattade och bara hade roligt. Det var när jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm som jag förstod att jag verkligen vill ha dig här. Jag vill vara nära dig så mycket jag får. Jag vill kunna krama och kyssa dig när jag vill. Jag vill vara med dig.

Jag har aldrig haft det så mysigt som jag hade det med dig i drömmen. Jag vill att det jag såg då, ska bli till verklighet. Just det där speciella vill jag ha varje dag.

Jag kände mig uppskattad, respekterad och älskad.

Du visste allt utan att jag behövde säga det till dig. Och det pirrade i hela mig vid varje beröring du gav.

Du fick mig att känna mig hel.

Så säg mig min vän, kan det bli till verklighet?


FrankieBoy
PUBLICERAT: 2011-01-20, 23:20:55 | URL: http://frankieboys.blogg.se/

Drömmar kan alltid bli sanna.. Glöm aldrig det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: