2011-01-08
 01:26:30

Det här visste ni inte!

1. Jag var en tyrann när jag va liten.
2. Jag skelar när jag är riktigt trött.
3. Jag har aldrig gått på en RIKTIG dejt. Ni vet, levande ljus, restaurang och sånt skit.
4. Jag har tammefan aldrig fått blommor. Inte ens EN..
5. Och ja, det är jag bitter för!
6. Jag har en gång i tiden älskat rederiet. Död åt mig. Jag vet!
7. Jag fullkomligt avskyr snö. Men det visste ni redan.
8. Jag MÅSTE ha jämna nummer på allt. Jag får ångest om jag vet att något är ojämt. På riktigt alltså, jag blir tokig! Det äter upp mig innifrån. Och dääär fick ni en psykobild av mig!
9. Jag gråter mig till sömns oftare än någon tror.
10. Det pirrar i magen när något dåligt är på väg att hända. Före innan det ens är på väg att hända. Svårt att förklara det där. Men jag känner av att något dåligt ska hända innan det ens är tänkt att hända. Om ni nu fattar. Det gör knappt jag själv med min puckoförklaring, haha..
11. Jag gråter när någon annan gråter. Alltid.
12. Jag blir skitirriterad när någon stör mig när jag tittar på ett program jag vill se. Haha ja faktiskt, jag blir skitelak.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: