2011-01-23
 19:55:22

Det är något med dig

Å herregud, jag sa det igår! Jag sa det verkligen!

"Jag håller på att falla för dig."

Det hör inte till vanligheterna. Men annars i vanliga fall när jag börjar att känna något så blir jag rädd och osäker. Jag har ju blivit utnyttjad så många gånger...Jag vill inte bli det igen. Jag vill verkligen inte det. Därför brukar jag ta avstånd.

Men du. Du får det att pirra alldeles speciellt i magen. Jag blir varm och glad när jag tänker på dig. Jag vill bara vara nära dig.
Våran start var kanske inte den bästa, men jag hoppas verkligen att det kan funka denna gång. Det största problemet är avståndet.

Men visst klarar vi det? Visst kommer vi hitta en lösning om det här går bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: