2011-01-05
 11:18:41

Den där Mary



Handling:

En olycka hindrar Ted, skolans tönt, från att gå på skolbalen med Mary. Flera år senare inser han att han fortfarande är förälskad i henne och hyr en privatdetektiv för att leta reda på henne.

Skådespelare:
Cameron Diaz - Mary Jensen
Matt Dillon - Pat Healy
Ben Stiller - Ted Stroehmann
Lee Evans - Tucker/Norman Phipps
Chris Elliott - Dom Woganowski
Lin Shaye - Magda
Jeffrey Tambor - Sully


Omdöme:
Alltså, HAHAHA! Fy fan va den va bra! Jag skrattade bokstavligen tills jag grät och var tvungen att pausa. Favvoscenerna va ju när hunden blev gipsad, och Ted klämde snoppen. Jag skrattar till och med högt för mig själv nu när jag skriver om det. Så jäkla kul film!
Den hade allt en komedi ska ha! Humor, spänning, konflikt och ett bra slut. Alltså ni MÅSTE se den om ni får möjlighet! HAHAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: