2011-01-30
 14:14:09

Dag 1

Ett nyligen taget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv.



1. Jag hatar att vara lång.
2. När jag skriver "haha" någonstans fnissar jag också högt för mig själv.
3. Jag är en skitbra sångare. Men bara i duschen.
4. Jag har sett 50 first dates exakt 40 ggr.
5. Jag är envis.
6. Jag är nog lite småkär i Adam Sandler.                                                                             
7. En gång i tiden kunde jag hoppa över ett staket utan att snubbla. Det kan jag inte längre..
8. En gång kunde jag inte sluta tänka på pannkaka under sex. Så bra va det.
9. Jag petar mig i ögat med mascaran varje gång jag sminkar mig. Å ont gör det!
10. Jag älskar att laga mat.
11. Varje gång jag dammsugar dansar jag.
12. Jag är skitbra på tv spel.
13. Jag kan aldrig förstå varför jag är beroende av FB.
14. Jag pratar i sömnen.
15. Jag kommer bara på tråkig fakta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: