2011-02-22
 08:35:53

Sjuka barn och huvudvärk

Jag vet mycket väl att jag suger penis på att uppdatera just nu men faktum är att jag orkar inte. Och jag har inget att skriva om heller mer än att jag är hos två vänner (tre med deras bebis). Vi skrattar och har det så trevligt om dagarna att jag helt enkelt inte orkar blogga.
Sen har jag blivit sjuk också. Då orkar jag ännu mindre. Jag får ont i huvudet för precis allt och idag känner jag att det defenetivt är värre än igår...Men det är sånt man får leva med. Det går över.
Men det jag är mest orolig för är att min lilla systerdotter V och lilla L här är sjuka. Den ena har en förkylning och den andra influensa. Och dom är knappt året båda två..
Jag är så jävla orolig för dom små..Lilla L här hade 40,1 graders feber igår och lilla V fick åka till farbror doktorn för att hon inte vill dricka. Och hon är ju den som kräks..Så hon måste ha vätska.

Ni hjälper mig att hålla tummarna så dom blir friska snart va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: