2011-02-07
 19:08:32

Mycket tankar och bra vänner

Jag vet att jag suger penis på att uppdatera, men jag är inne i en sån tanke-period och då vill jag inte skriva. Just för att det blir så mycket skrivande och så mycket missuppfattningar. Det vill jag inte, så därför håller jag käft.

Men jag kan tala om för er att dom här närmsta dagarna har varit så sjukt underbara! Jag har fått skratta tills jag fått ont i magen. Så ont att jag inte kunnat andas. Jag har busat med liten bebis, skaffat mig en flickvän (ja alltså inte en ÄKTA utan en sån fejad variant..Vi kan kalla henne fru Plast. haha), jag har spelat sån Kineckt (stavning?) för första gången. Såå jävla roligt!
Vi har sett filmer och firat en födelsedag.

Ja herregud va trevligt det vart!

Jag va så nära en depression igen innan jag fick komma dit att jag nästan blivit apatisk. Men nu känner jag mig hel igen. Som en riktig människa!

Jag behöver vänner för att orka kämpa. Och dom är dom bästa vännerna en människa kan önska sig.

Nu vet jag inte om någon av er läser det här men jag vill iaf att ni ska veta att jag är otroligt tacksam för att ni finns! Ni lyckas alltid få mig tillbaka ner på jorden och må bra igen. Tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: