2011-02-06
 13:20:00

Dag 6

Favorit-superhjälte och varför.

Jag har bara en favorit-superhjälte. Mannen, myten, legenden...

Stålmannen!

Jag var så kär i honom att jag sprang hem från skolan för att kunna titta på honom. Och fan ta bussen om den var försenad! Då va hela min dag förstörd..

Stålmannen, eller Clark Kent, som han heter, spelades av Dean Cain och det var hans charm som fick mig på fall tror jag. Sättet han skämde bort Lois Lane på, sättet han så töntigt klädde ut sig och lurade hela världen på (ett par glasögon och sliskhår..) och sättet han bara flög iväg på.

Stålmannen var verkligen min stora kärlek.

Jag var kär i hela honom och jag bad om att han varje natt skulle flyga till mitt fönster och plocka upp mig och bara flyga iväg.

Jag va SÅ kär...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: