2011-02-06
 13:00:00

Dag 5

En bild på ett ställe du varit på.



Det kanske inte är just precis DIREKT ett ställe, men det är från en plats jag besökt. En plats jag hade väldigt roligt på. Nämligen hemma hos en av mina allra bästa vänner. Vi åt frukost här och skratta så tårarna rann. Bokstavligen!
Jag var där i en vecka, och så roligt som jag hade den veckan har jag aldrig haft.

Den tiden betydde otroligt mycket för mig och det är därför jag valde just detta fotot.

Vi tog nämligen bara flumbilder och matbilder den veckan så denna var den enda jag kunde lägga ut..haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: