2011-02-06
 12:30:14

Dag 4

En vana jag önskar att jag inte hade.

Förlåt att jag sugit penis på att uppdatera dom senaste dagarna, men jag har inte varit ensam. Jag har haft underbart sällskap och vi har haft skitkul! Så kul att jag struntat i att uppdatera. Men nu sitter jag själv en stund innan folket kommer tillbaka så jag tänkte jag skulle skriva ett par inlägg jag missat.

Så, vad har jag för dålig vana då?

Jag har massor av dåliga vanor och konstiga grejer för mig, men det jag stör mig mest på med mig själv är att jag är så jävla mesig. Alltså överdrivet mesig. Men bara när jag är själv med någon. Är jag i en folkgrupp där jag känner flera människor så blir jag en riktig tuffing.
Men jag vill kunna vara den tuffingen även i ensamheten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: