2011-02-17
 10:40:00

Dag 17

Någon du vill byta liv med för en dag och varför.

Jag skulle vilja byta liv med en man för en dag. Vilken spelar ingen roll, bara han är snygg och är välutrustad! Haha..
Jag vill veta hur det är att kissa stående och hela tiden få förväntningarna av att vara bra. En kvinna förväntas inte vara bra på körning, hon vet ingenting om industriarbeten eller övriga arbeten heller och hon har mens. (världens mest irriterande skitsak som jag är sjuuuukt glad å slippa!)
Men samhället har en helt annan syn på män. Och jag tror ni har fattat poängen varför jag vill byta liv med en man för en dag.


L
PUBLICERAT: 2011-02-21, 08:57:20

Som min kära Freud brukade säga- penisavund. Vi dyrkar de små liven



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: