2011-02-17
 10:20:00

Dag 15

Ställ in ”blanda” på MP3:n nämn de 10 första låtarna


Jag använder bara Mp3n ibland och nu råkar det vara så att jag inte vet vart den ligger..Men min telefon brukar agera Mp3 så vi tar musiken från den då!

1. A moment forever- Volbeat
2. Burning inside- Takida
3. Whisky in a jar- Metallica
4. Are you lonesome tonight- Elvis Presley
5. Bed of roses- Bon Jovi
6. The first day of my life- Melanie C
7. Losing you- Dead by april
8. Diggar dig- Supreme A
9. Synd att du är så söt- Dj Amul
10. Every little dream- Kicky Danielsson

Haha ja jag har en udda och blandad musiksmak..Det är helatiden folk som frågar vad jag lyssnar på. Mitt svar blir alltid blandat eller allt!
Jag gillar allt från pianomusik till hårdrock. Det finns inte så mycket jag inte tycker om egentligen. Jag gillar liksom det mesta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: