2010-09-08
 23:02:10

Mina änglar ♥



Jag tror inte på Gud. Inte efter allt vi varit med om i våran familj.
Men jag tror verkligen på änglar.
En ängel för mig är som en hjälpare. Någon som finns där och hjälper en hitta rätt väg och ta dom rätta besluten. Även om änglar kanske inte alltid rör vid oss, så tror jag på att dom existerar.
Och ibland tror jag på att dom finns i oss människor. Som för att visa oss att dom finns. Och för att vi ska fortsätta tro på dom.
Jag kan säga att jag vet att dom existerar. Jag har änglar i min familj.
Hade det funnits en Gud hade han kallat dom mina systrar. Men jag väljer att kalla dom mina änglar.
Dom har alltid funnits där för mig och visat mig vilka vägar jag ska gå för att leva ett lyckligt liv, hjälpt mig fatta dom rätta besluten och dom får mig alltid att må bra. Dom har alltid funnits där för mig.
Jag är stolt över att ha dom vid min sida.
Och jag vet att vem det än är som vakar över dom, är fruktansvärt stolt.
Jag vill bara tacka deras övervakare för att han eller hon valde att göra dom till en del av mitt liv.


Jag är stolt över er mina änglar. Glöm aldrig det!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-09, 10:30:53 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Det e klart du ska va stolt över dina änglar! Det ska jag åxå va den dagen di viser sej :)

Va gullig du e som letar fint pressentpapper till dop pressenten då! Jag e sån, att slår dom inte in den i affären, då blir det inte inslaget alls... :)

Ha en fin dag i dag! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: