2010-09-25
 23:58:19

Trodde du inte jag visste?

Ni vet precis som jag att det finns människor som vänder kappan efter vinden som man så fint säger.
Alltså när jag säger en sak håller den personen med mig och när en annan säger en helt annan sak håller den med den andra personen.

Som exempel:
Om jag har en vän som säger till mig att jag är en så bra vän och ibland är jag till och med underbar eller bäst.
Men när någon jag inte är vän med säger att jag är en idiot eller hora man inte kan lita på så håller vännen med den personen.


Här snackar vi att vända kappan efter vinden gott folk!
Jag vet nämligen att en av mina vänner gör detta.
Om jag tycker det är snällt?
Hah! Inte precis...
Det är just det som jag kallar för falska vänner...
Jag gillar inte att bli behandlad hur fan som helst!
Speciellt inte när jag inte gjort den personen något.
Jag gillar inte att höra att jag först är underbar och sen få höra av någon helt annan att jag är en falsk hora och sen bli hånad en massa..

Går det liksom inte att säga till mig direkt istället då att man hatar mig?
Tänk om jag skulle göra detsamma, hur skulle det kännas?
Tänk om jag skulle skulle vara lika falsk? Skulle någon lita på mig då?

Nej precis. Ingen skulle göra det.

Därför snackar inte jag skit om mina vänner. Jag bryr mig inte om dom är vän med någon jag inte tycker om.
So what? Dom är vänner, det är väl roligt för dom isåfall.
Vad tjänar jag på att snacka massa skit liksom? Ingenting!

Stå för att du är vän med mig eller sitt där och fortsätt snacka skit. Men då tänker inte jag stanna speciellt länge till..Det ska du bara ha klart för dig!

Jag har ställt upp som fan på dig. Är det här tacken?


Bogdan
PUBLICERAT: 2010-09-26, 15:19:35

Med sådana vänner behöver man inga ovänner...



Kram Frank



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: