2010-09-20
 17:16:40

Jag...

...älskar när en kille kallar mig gumman. (jag vet inte varför, det bara suger till i magen då)
...ljög för min tandläkare en gång.. (ja men okej! två gånger..)
...tycker inte om köttfärs. (Bara till tacos)
...har ramlat i bajsvatten mer än en gång...(inget jag är stolt över! men något jag skrattar hysteriskt åt)
...kan slå ihjäl den som pillar mig i naveln. (ja men finns det nå drygare eller?)
...hatar rederiet. (Men jag följde varje avsnitt intensivt när jag va yngre..)
...hatat någon.
...har mer än en gång fisit och skyllt på hunden. (vem har inte? haha..)
...har mer än en gång tjuvkikat på killarna i duschen i skolan.
...har mer än en gång undrat om killen på Ica nog är gay ändå..
...har mer än två gånger drömt om en lärare.
(hehe..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: