2010-09-15
 13:16:02

Jag måste fråga



Det känns som att vad jag än gör så räcker jag inte till..
Jag ska ställa upp dygnet runt, det är vad som förväntas av mig.
Och självklart vill jag finnas där dygnet runt!
Men ibland behöver jag vara för mig själv.
Ibland kan jag inte finnas där.
Jag har också funderingar och känslor jag behöver göra mig av med.
Så länge jag gör som alla andra säger så är det bra.
Men så fort jag säger ifrån blir det sura miner.

Jag ska acceptera när ni inte kan, så varför gör inte ni detsamma för mig?


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-15, 14:37:18 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

:( Skickar ett gäng trösta kramar vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: