2010-09-02
 23:46:05

När själen gråter

Jag hatar att alltid vara rädd.
Rädd för att bli sårad.
Rädd för att det ska göra för ont.
Rädd för att vara lycklig.


Någonstans ljupt inne så visste jag nog att det skulle bli så här..
Men jag ville inte tro att det va sant.
Att det faktiskt skulle hända.
Du fick mig att känna mig så trygg. Så varm i hela hjärtat.
När du såg mig i ögonen hoppade hjärtat till.

Men nu så gråter hjärtat när jag ser dig.

Jag kommer aldrig få se dig le mer.
Jag kommer aldrig få höra dig skratta.
Jag kommer aldrig få dra handen genom ditt hår.
Jag kommer aldrig få hålla din hand.
Jag kommer aldrig få vakna med dig vid min sida igen.

Hade jag vetat att den där blicken du gav mig va den sista så hade jag vänt mig om och vinkat hejdå...


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-03, 10:21:49 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, va lessamt vännen, skickar trösta kramar igen, di hjälper ju naturligtvis inte, men här kommer dom iallafall....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: