2010-09-19
 17:23:51

Hösten


Jag brukar inte gilla hösten. Men den här gången känns det som att den kommer bli annorlunda på något vis.
Kanske det beror på att jag bestämt mig för att starta om?
Även om jag inte har någon att dela höstmyset med så gör det faktiskt ingenting.
J sårade mig, och ja, det gör ont fortfarande. Men det betyder inte att jag tänker gräva ner mig i det och må dåligt hela hösten. Den här hösten ska jag må bra.
Jag ska leva mitt liv fullt ut. Det har jag bestämt mig för. Då blir det så också.
Vem vet..Jag kanske bestämmer mig för att hitta någon också. Då gör jag tammefan det också!
För vad ni än säger så kan jag va ett jävla charmtroll! Så det så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: