2010-09-17
 00:23:30

Hej då min "vän"..



Idag gjorde jag det. Det som jag fruktat en vecka...
Att göra mig av med dig va ett av dom svåraste besluten jag gjort!
Men om jag ska kunna leva ett bra och lyckligt liv så kan jag inte låtsas som att vi är riktiga vänner.
Inget kommer någonsin bli vad det varit igen..
Allt du sa till mig, allt det som inte va sant..Det bara skär i hjärtat.

Jag trodde verkligen på dig.

Men nu kommer jag aldrig lita på dig igen.
Jag förtjänar bättre än att bli behandlad som en dörrmatta man bara trampar på..

Jag hoppas du hittar vad du söker "vännen" och att du inser hur mycket ord verkligen kan såra när dom bara sägs för sakens skull..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: