2010-09-21
 01:08:32

Ett litet inlägg iaf

Ja här sitter jag. Övriga i huset sover och jag är vaken.
Jag är så sjukligt myssjuk! Men jag har ett vad att vinna så mysa ska jag ge fan i på obestämd tid..Haha!
Men jag är förbannade envis så det här tar jag lätt hem. Lätt! Läste du det din rackare? Haha..

Imorn ska jag passa Zorro igen. Idag va han ganska bra att ha å göra med.
Några skor försökte han allt stjäla och jaga hönsen va en hitt idag med tyckte han. Det tyckte inte jag.
Men jag vann den matchen! Få se vad han hittar på imorn...

Men nu lär jag väl sova antar jag!

Ja men god natt då folket!


Jag hade ingen muppbild att visa så ni fick se min glass jag åt i rättvik istället! Haha


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-21, 12:58:48 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, den där glassen e så go!! :) Vikken litten buse han e den där lille Zorro, litte av ett heltids jobb att passa han va? :)

Ha en toppen dag! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: